ویژگی های سرو مجازی و هاست کندو هاست

معرفی ویژگی های سرور مجازی و هاست کندو هاست

 

با سلام خدمت کاربران گرامی

در این پست قصد داریم با ویژگی های سرور مجازی و هاست که توسط کندو هاست ارائه داده می شود و نیز با پنل کاربری و امکانات آن آشنا شوید.

ویژگی های سرور مجازی ابری با پنل کامل و امکانات پیشرفته

یکی از اصلی ترین محصولات کندوهاست سرور مجازی می باشد! اما بین این همه شرکت که سرور مجازی ارائه میدهند، کندو هاست چه ویژگی های متمایزی دارد ؟!

  • تحویل فوری و اتوماتیک سرور مجازی بعد از سفارش :فرض کنید مثلا ساعت 3 نصف شب بطور اضطراری به یک سرور مجازی احتیاج پیدا کنید ! ولی آیا به این راحتی در این ساعت میشود سرور تهیه کرد ؟ جواب بله است!  کافیست وارد کندوهاست شده و سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از سفارش بصورت اتوماتیک و آنی سرور خود را تحویل بگیرید ! مهم نیست چه سیستم عامل  بخواهید ! از CentOS 5.8 ، 6.5 ، Ubuntu 14.14 گرفته تا ویندوز  2008 و 2012 هر سیستم عاملی بخواهید در اول سفارش انتخاب می کنید و پس از تکمیل سفارش همان سیستم عامل ایجاد شده و اطلاعات در همان لحظه برایتان ایمیل میشود !

VPS Slider

  • خرید سریع و دقیق :

    آیا فقط به هارد زیادی نیاز دارید و رم و CPU مهم نیست چرا که فقط میخواهید از سرورتان به عنوان سرور بک آپ استفاده کنید ؟ خوب کافیست به بقیه مقادیر دست نزنید و فقط اسلایدر هارد را تا جایی که دلتان می خواهد به سمت راست بکشید ! تبریک میگوییم ! شما یک بک آپ سرور سفارش داده اید با قیمت مناسب ! و یا برعکس شبکه اجتماعی دارید و به فضای زیادی نیاز ندارید ولی به پردازنده یا رم زیادی نیاز دارید ! در این حالت هم باز سرور مجازی با منابع دلخواه خود ایجاد کنید بدون اینکه هزینه اضافی برای هارد بپردازید .هنگام سفارشی کردن سرور ، قیمت آن نیز به شما نمایش داده میشود و میتوانید ببینید با بودجه ای که در نظر دارید چه نوع سروری را می توانید سفارش دهید :

2015-01-07_16-14-57

  • مدیریت سرور مجازی با پنل اختصاصی :

    بعد از خرید VPS ، وارد پنل خود می شوید و روی لینک جزئیات سرویس کلیک می کنید . پنل اختصاصی سرور مجازی شما اینجا قرار دارد و می توانید به آسانی تنظیمات مورد نیاز را تغییر داده و آن را مدیریت کنید . در ادامه شما را با امکانات این پنل آشنا خواهیم کرد :

feautures

  1. روشن کردن سرور
  2. خاموش کردن سرور (نرم افزاری)
  3. ریستارت (ریبوت) سرور
  4. خاموش کردن سرور ( سخت افزاری)
  5. ریموت کردن به سرور از طریق VNC
  6. نمایش پردازش های در حال انجام
  7. سرویس های مربوط به سرور (برای مثال می توانید iso خود را بر روی سرورتان Mount کنید و سیستم عامل مورد نظر خود را نصب کنید !)
  8. تعریف یا تغییر HostName سرور خود
  9. تا کنون پیش آمده که پسورد سرور ویندوز یا لینوکس خود را فراموش کنید !؟ خوب دیگر جای نگرانی نیست از طریق این قسمت می توانید پسورد سرور خود را ریست کنید ! مهم نیس ویندوز یا لینوکس باشد !
  10. آیا از نصب کنترل پنل هایی مثل Cpanel یا Webmin و … از طریق SSH خسته شده اید !؟ از طریق این قسمت میتوانید تنها با یک کلیک کنترل پنل خود را روی سرورتان نصب کنید !
  11. ایا تا کنون پیش آمده که بخواهید سرور ویندوز خود را لینوکس کنید و یا بالعکس !؟ یا یا لینوکس خود را خراب کرده باشید و نیاز داشته باشید همان سیستم عامل را دوباره نصب کنید !؟ بله با یک کلیک می توانید تمام این کار ها را انجام داده و سرور خود را در عرض یک دقیقه Rebiuld کنید !
  12. مقدار مصرف CPU خود را مانیتور کنید.
  13. مقدار مصرف RAM خود را مانیتور کنید .
  14. مقدار مصرف شده و فضای آزاد هارد خود را مدیریت مشاهده و مانیتور کنید.
  15. مقدار پهنای باند مصرف شده و مانده را مشاهده کنید.
  16. بازدهی و میزان کارکرد و فشار سرور خود را در بازه های ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه بررسی کنید !

تصویر نمونه ای از مشاهده و مانیتور کردن منابع در پنلتان :

bandwithc

و پنل هارد و CPU و Ram نیز شبیه این پنل می باشد.

خوب این خلاصه ای از امکانات و ویژگی های سرور مجازی های کندو هاست بود ! (لطفا در انتخاب کلمه عبور قوی برای داشبورد دقت نمایید)

هاستینگ ابری کندو هاست

تحویل هاست در کندو هاست  هم مثل سفارش سرور مجازی ، آنی تحویل داده می شود.برای مدیریت هاست شما دو راه در نظر گرفته ایم :

  1. استفاده از Direct Admin
  2. استفاده از داشبورد کندو هاست

استفاده از DirectAdmin : در این حالت پنل هاست DirectAdmin خواهد بود که روی Cloud Linux نصب شده است و با رابط کاربری آسان (قالب Capri) مدیریت هاست را به کاری لذت بخش تبدیل کرده است

تصویری از پنل هاستینگ:

host5

استفاده از داشبورد کندو هاست :

در این روش نیازی نیست که به کنترل پنل هاست خود (DirectAdmin) وارد شوید و می توانید ضمن مدیریت سرویس های خود در داشبورد ، به مدیریت کامل هاست خود نیز بپردازید (لطفا در انتخاب کلمه عبور قوی برای داشبورد دقت نمایید)

host1

و می تونید حتی در پنل کاربرتون بک آپ هاتون رو مدیریت کنید :

host3

و با یک کلیک نرم افزار دلخواه خودتون رو با زبان دلخواهتون نصب کنید ! مثلا نصب اتوماتیک وردپرس فارسی با یک کلیک در هاستتون انجام خواهد شد:

host4

در این قسمت بیش از 300 نرم افزار آماده برای نصب گذاشته شده است.

این تنها خلاصه ای از امکانات و ویژگی های سرور مجازی و هاست کندوهاست بود که مشاهده نمودید.برای آشنایی بهتر با خدمات ما کافی است سرویس مورد احتیاج خودتان را سفارش داده و با لذت و آرامش کار با سرور و یا هاست خود را آغاز نمایید!

شیرین ترین لحظه ها را همواره با پشتیبانی ما تجربه نمایید.

کندوهاست – پیشرو در ارائه سرور مجازی و هاست


دیدگاه ها

  1. سلام دوست عزیز
    من نیازم رو در زیر عرض میکنم ، چنانچه ممکن باشه برای شما ، خوشحال میشم باهم همکاری داشته باشیم
    من سرور رو برای راه اندازی VPN سرور میخوام ، برای کامپیوتر و موبایل
    1-سرویسی که میخوام ، حتما روی ویندوز بجز کانکشن Super Tunel باشه ، این کانشکشن ضعف های زیادی داره و هیچ خوشم نمیاد ازش ، شما کانکشن بهتری بهم پیشنهاد بدین ، البته Proxy Fire هم سوکت Winsock فایروال ویندوز مشکل ایجاد میکنه که بعضی وقتها باید ریست بشه این پروتکل تا درست بشه ، ولی خیلی مشکلی نیست اگر گزینه بهتری وجود نداشته باشه
    2-شرکت پارس پویش یه برنامه گذاشته تو سایتش به نام IBSNG Dialer ، اون به کارمون میاد ؟
    3- من تمایلم رو برای آدرس امریکا اعلام میکنم و تاکید دارم حتما آی پی امریکا داشته باشم .
    4-الان خیلی افراد اقدام به اجاره و فروش اکانت وی پی ان میکنن ، ولی سرویس هاشون قطعی زیاد داره و همه از یک متد رایج بهره می برن ، من سرویسی خاص میخوام ، پس میخوام با بقیه عزیزان متفاوت باشه سرویسم .
    5- 500 کاربر ویندوزی دارم که تقریبا 70 درصد از این تعداد موبایل و تبلت هم دارن و تمایل به استفاده از سرویس روی این دستگاها نشون دادن ، پس محاصبه کنید برای 500 کاربر ویندوزی چه سروری و با چه کانفیگی نیاز دارم که زیر بار کم نیاره . برای موبایل چند سرور نیاز هست . این رو مد نظر داشته باشید که این تعداد کاربران راضی هستن که تونستم نگهشون دارم ، پس اگر سرویس قابل قبول نباشه همین ها رو از دست میدم و اگر قابل قبول باشه ، کاربرانم تصاعدی افزایش پیدا میکنه
    6-سرویس IP Fire به نظر رایگانه و خیلی خوب هست ، ولی کسی راه ننداخته و ندیدم ، شما باهاش کار کردین ؟
    7-قیمت سرویس رو بر مبنای سناریو تعریف شده بفرمایید (برای یک ماه) و برای یکسال یکجا پرداخت چقدر تخفیف داره ؟
    8-مدت زمان راه اندازی چقدره ؟
    9-اگر آی پی های امریکا بلاک بشن ، چقدر زمان میبره تا آی پی جدید بهم اختصاص بدین ؟
    10-پروتکل Sucks که توسط شرکت زیرساخت در ایران بسته شده ، پروتکل قدیمی pptp هم که به شدت مشکل داره و از طرف زیر ساخت مورد هدف قرار میگیره . شما چه پروتکلی رو پیشنهاد میدین ؟
    11-سرور ها درایران مستقر هستن ؟ یا در امریکا ؟ پلنتون رو برام شرح بدین لطفا.
    ممنون میشم که به تمام 11 سوالم دقیق و با جزیات پاسخ بدین .
    با تشکر از شما
    فرزان

  2. سلام
    سوالات دوست عزیزمون سوالای منم هستن لطف میکنید برای من جوابتونو ارسال کنید
    ما فقط مغازه داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *