رونمایی از کنترل پنل حرفه ای هاست ها بدون نیاز به ورود به هاست !

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۳ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

باسلام و وقت بخیر خدمت تمامی عزیزان و کاربران کندوهاست

با توجه به تلاش شبانه روزی تیم فنی و پشتیبانی ، برای کاربران هاست کنترل پنلی در همان محیط ” ناحیه کاربری ” در سرویس ها مهیا کرده ایم که براحتی بدون ورود به کنترل پنل هاست خود ، تمامی عملیات لازم خود اعم از

  • مدیریت فایل ها
  • ایجاد و مدیریت ایمیل
  • ایجاد و مدیریت دامنه و زیر دامنه
  • مدیریت DNS
  • ایجاد و مدیریت کرون جاب
  • ورود مستقیم به بخش نرم افزاری ایمیل / PHPmyAdmin / SSL Status
  • نصب با یک کلیک در ناحیه کاربری ! با یک کلیک بدون ورود به هاست خود ، میتوانید بیش بیش از ۳۰۰ اسکریپت اعم از وردپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و … را روی هاست خود نصب بفرمایید ! بدون درگیر شدن با سیستم دیتابیس و آپلود  و …
  • و تمامی امکانات دایرکت ادمین + امکانات اضافی که به برخی در اینجا اشاره کردیم و بصورت کامل نیز خودتان باید مشاهده بفرمایید !

نمایی از دموی اولیه :

هاست رایگان پرسرعت دایرکت ادمین

 

و :

پنل حرفه ای هاست

 

البته در این کنترل پنل از یک پلاگین که به منظور دیگری طراحی شده و آپدیت نمیشد و  یک سایت معتبر خارجی این را چند سال پیش ایجاد کرده بود که تیم ما با استفاده از هسته این پلاگین ، آپدیت های لازم را روی این پلاگین انجام دادند و امکانات خیلی محدودی که داشت را به امکانات فول هاست تبدیل کردند.

اکنون نیز در مرحله فارسی سازی کامل ، بهینه سازی RTL برای برای تمامی دستگاه های و برخی مسائل جزئی هستیم که تا نهایت ۴۸ ساعت به اتمام خواهد رسید با آخرین آپدیت امنیتی و UI توسط تیم توسعه کندوهاست ( اگرچه قابل ذکر است این پنل هم اکنون نیز با موبایل و تمامی دستگاه ها قابل استفاده می باشد،صرفا برای بهینه سازی و رابط کاربری زیباتر عرض شد که آپدیتنهایی نیز خواهیم داد.)

 

امیدواریم این قابلیت جدید که حاصل تلاش شبانه روزی تیم تحقیق و  توسعه ( R&D ) شرکت آرکا میزبان کندو می باشد مورد پسند شما قرار بگیرد.

هرگونه پینشهاد ، نظر ، انتقاد و یا گزارش خطا در این زمینه داشته باشید حتما با تیکت ما را در جریان بگذارید.

لینک کوتاه مطلب :

۱ دیدگاه

  1. سلام من یک دستگاه گیرنده ماهواره xcruiser585 plus دارم .اخیرا بعد از نصب نرم افزار جدید دیگه پلاگین ندارم و دانلود نمیشه .عیب هم از سرور هست .میتونید کمکم کنید ؟ ممنونم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*