سرور رایگان SSD تحویل اتوماتیک و آنی از دیتاسنتر فرانسه|محصولی جدیدازکندوهاست

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۸ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

سرور رایگان SSD کندوهاست آماده تحویل می باشد.

خصوصیات سرورهای SSD ارائه شده توسط کندوهاست

سرورهای SSD ارائه شده توسط کندوهاست از کشور فرانسه می باشد . از آنجایی که فرانسه یک کشور اروپایی بوده و به آسیا و به کشور ما نزدیک تر است سرورهای این کشور پینگ مناسبی برای کاربران ایرانی دارند از این رو دیتاسنتر فرانسه را برای سرورهای SSD خود برگزیده ایم. البته دیتاسنتر همان OVH است که از نظر اعتبار و امنیت بزرگترین دیتاسنتر دنیا می باشد با این تفاوت که سرورها از کشور فرانسه تحویل داده می شود و همانطور که اشاره شد برای کاربران ایرانی سرعت ایده الی دارد.

 برای آشنایی با دیتاسنتر OVH تماشای این ویدئوی زیرنویس شده را که توسط تیم کندوهاست ترجمه شده از دست ندهید.

دلیل صدور فاکتور صد تومانی برای سرور رایگان SSD

همانطور که برای دیگر سرورهای رایگان خود نیز اعلام کرده ایم به دلیل جلوگیری از برخی تخلفات از سرویس های رایگان و توصیه های جدی پلیس فتا در این باره بر آن شدیم تا از آپشن صدور فاکتور برای کاربران استفاده نماییم تا تراکنش مشتریان در سیستم ثبت شده و تخلفات قابل پیگیری باشند .

لینک سفارش سرور SSD کندوهاست

با توجه به اینکه ظرفیت سرور رایگان SSD محدود می باشد احتمال دارد هنگام سفارش فضای کافی در سرور موجود نباشد در این صورت سرور ۲۴ ساعت بعد تحویل شما داده خواهد شد.

برای سفارش سرور رایگان SSD کلیک نمایید.

برای مقایسه و خرید سرورهای پولی SSD کلیک نمایید.

به طور خلاصه : عملکرد هسته بهتر ، دستورات پایگاه داده سریعتر ، ذخیره سریع تر – یک فرمول برنده برای ترافیک بیشتر است .فروش بیشتر و درآمد بیشتر . پس منتظر چی هستید؟


  اگر مایل به خواندن اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید :

سرور SSD چیست؟

درایوهای SSD از حافظه غیر فرار برای ذخیره کردن اطلاعات استفاده می کنند. بر خلاف حافظه فرار عادی (RAM). این نکته به این معنی است که هنگامی که برق قطع می شود داده ها از بین نمی روند. درایوهای معمولی برای بازیابی داده ها نیاز به گردش حول صفحه خود دارند تا مکان داده را قبل از اینکه خوانده یا تغییر داده شود بیابند . در حالی که درایو SSD با این مشکل روبه رو نیست بنابراین جستجو ( زمانی که برای یافتن اطلاعات شما بر روی درایو صرف می شود) به میزان قابل توجهی سریعتر انجام می شود.

ecommerce-frustration برای وب سایت های تجاری زمان لود فاکتور بسیار مهمی است . وب سایت کند باعث فروش کمتر می شود ، مشتری ها ناامید شده و سبد خرید خود و یا به طور کلی سایت را ترک می کنند. ممکن است فکر کنید ۴ ثانیه زمان لود معقولی است اما در این حالت هم ۲۵ درصد مشتریان بالقوه تان را از دست داده اید.(براساس آمار kissmetrics )

با سرعت و عملکرد فوق العاده درایوهای SSD در کسب و کار خود بدرخشید.

  حتی اگر چیزی نفروشید ، ارائه صفحات سریعتر قابلیت استفاده کلی از سایت شما را بالا می برد. این به این معنی است که تعامل بیشتر، تعداد بازدید صفحات بیشتر و درآمد حاصل از تبلیغات بیشتری خواهید داشت.

مزایای سرور SSD

  • بازیابی اطلاعات ۳۰۰% سریعتر
  • ارتقاء سرعت لود وب سایت
  • بهبود آپتایم
  • از عهده برآمدن ترافیک بالا
  • مقاوم در برابر شوک و ارتعاش
  • کار کردن در درجه حرارت بسیار بالا یا پایین

  با وجود اینکه بعضی سرویس ها و پلاگین هایی وجود دارند که می توانید برای بهبود کارایی از آنها استفاده کنید(برای نمونه پلاگین W3 Total Cache on WordPress,)  اما در نهایت اگر عملکرد هسته میزبان سایت شما بیش از حد کند باشد،کار زیادی نمی توانید انجام بدهید .آن گلوگاه خاص از دستان شما خارج است. سرور SSD از عهده این مشکل برمی آید.مزایای افزوده SSD مانند موجی هر لایه از سایت شما را در برخواهد گرفت.دسترسی فایلها ، دستورات پایگاه داده و… اگر چه تفاوت در زمان دسترسی داده های خام در مقایسه با یک هارد دیسک معمولی ممکن است در حد میلی ثانیه اندازه گیری شود، ولی هنگامی که سایت شما توسط ترافیک بالا به چالش کشیده می شود، آن میلی ثانیه ها می توانند تمام تفاوت را به شما نشان بدهند! بر روی مطلب زیر کلیک کنید: چرا استفاده از درایو ssd سرعت لود وب سایت را بالا می برد؟

منابع این مقاله : ۱ و ۲

برگردان : آرزو رنجبرپور

  لطفا سوالات و پیشنهادات خود را با ما در انجمن کندوهاست در میان بگذارید: http://forum.kandohost.com

لینک کوتاه مطلب :

۱۷ دیدگاه

  1. Hope you will keep on offering good content like this more often. I feel more and more people should know about this. Also, I agree on most of the points you have made. expo 2020

  1. بازخورد: خرید سرور مجازی سالیانه،شش ماهه و سه ماهه - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  2. بازخورد: سرور مجازی SSD خود را با تخفیف بسازید ! شروع قیمت سرورها از 6 هزار تومان - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  3. بازخورد: 8 عامل تاثیرگذار در انتخاب سرور مجازی لینوکس - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  4. بازخورد: آفر ویژه vps و هاست:80% سرور - هاست - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  5. بازخورد: خرید سرور مجازی با 70 درصد تخفیف ویژه - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  6. بازخورد: سرور و هاست : آفر پاییزه - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  7. بازخورد: فروش هاست و سرور مجازی یلدا - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  8. بازخورد: سرور مجازی با کیفیت ، هاست پر سرعت : فروش ویژه سرور مجازی

  9. بازخورد: تخفیف ویژه نوروز 98 کندوهاست - 60% تخفیف سرویس ها - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  10. بازخورد: تخفیف ویژه بهاره کندوهاست – 60% تخفیف سرویس ها – کندوهاست | مرجع ارائه سرویس های ابری

  11. بازخورد: جشنواره تابستانه کندوهاست با تخفیف های داغ - کندوهاست | مرجع ارائه سرویس های ابری

  12. بازخورد: سرور و هاست پاییزه کندوهاست با تخفیف های رنگارنگ - کندوهاست | مرجع ارائه سرویس های ابری

  13. بازخورد: یلدای متفاوت: یک سوم قیمت مهمان مایید ! شامل تمامی پلن های هاست و سرور - کندوهاست | مرجع ارائه سرویس های ابری

  14. بازخورد: جشنواره برفی : یک سوم قیمت مهمان مایید با هاست وردپرس رایگان ! - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

  15. بازخورد: خرید سرور : در نوروز ۹۹ با ۹۹% تخفیف ، کلی آفر ویژه هاست و سرور -

  16. بازخورد: سرور مجازی رایگان تست - بلاگ کندو هاست | مقالات آموزشی VPS و هاستینگ

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*