تجارت خود را با سرور مجازی بهبود ببخشید !

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۹ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

سرور مجازی(vps )راه حل کامل برای کسانی است که نیازها و انتظاراتشان توسط هاستینگ اشتراکی تامین نمی شود.

ممکن است شما بگویید چرا سرور اختصاصی نه ؟ خوب ، تجارت هایی که برای میزبانی vps انتخاب می شود معمولا کسانی هستند که نمی توانند از عهده سرورهای اختصاصی برآیند اما سرویس هایی را می پسندند که بهتر از آنچه هاستینگ اشتراکی ارائه می دهد ، باشند . بیایید نگاهی به این بیندازیم که تجارت شما چطور از طریق میزبانی vps رشد خواهد کرد؟
• میزبانی وی پی اس این اجازه را به شما می دهد که کنترل سرور را داشته باشید. شما می توانید سرور خود را به دلخواه خودتان پیکربندی کنید.
• با چندین سرور مجازی ، شما می توانید سیستم عامل های مختلف را بر روی آنها نصب نموده و از انواع برنامه های کاربردی بر روی هریک نگهداری کنید.
• با سرورهای مجازی ، شما می توانید هر تعداد وب سایت را که می خواهید بدون نگرانی در مورد محدودیت های فضا و پهنای باند ، میزبانی کنید.
• میزبانی vps ، ویژگی های بیشتری از هاستینگ اشتراکی با هزینه معقول فراهم می کند . شما نیاز به پرداخت هزینه خیلی بالاتری خواهید داشت اگر به سمت هاستینگ اختصاصی بروید.
• میزبانی vps ، چندین خدمات اضافی ارائه می دهد که به نفع شماست . شما همچنین انعطاف پذیری حذف یا تغییر این خدمات را در هر زمان دارید.
• میزبانی vps ، شما را از خطر تهدید بر روی وب سایت های دیگر ، در امان نگه می دارد.
• این نوع از میزبانی ، اقداماتی را برای مقابله با هکرها و مانند آن به کار می گیرد.

سرور خصوصی مجازی (vps)به خاطر کنترلی که برای تجارت فراهم می کند ، هزینه پایین آن ، و ویژگی های متعدد شامل امنیت ، برای تجارت های کوچک و متوسط مناسب می باشد . آن ممکن است برای تجارت های بزرگ با نیازهای بالا به خوبی کار نکند. سرور اختصاصی راه حل مناسب برای آنها است.

 

منبع 

ترجمه شده توسط : آرزو رنجبرپور

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*