شروع مجدد ثبت دامنه های IR در شرکت آرکا میزبان کندو با کمترین قیمت!

باسلام و وقت بخیر خدمت کاربران گرامی کندوهاست ؛

ثبت/تمدید/انتقال دامنه های ملی IR و … با بهترین قیمت مجددا فعال شد ! 


این پست زیر برای زمانی بود که شرکت نیک به هیچ وجه امتیازی برای نمایندگانش در نظر نمی گرفت و شرایط ناعادلانه بود که با شخصیت حقوقی شرکت کندو ” آرکا میزبان کندو به شماره ثبت ۱۳۹۱ ” این موضوع را با مذاکرات فراوان و شارژ مقدار قابل توجه پنل نیک ، بالاخره نمایندگی ما را مجددا فعال کرند ! 

  • اکنون میتوانید با کمترین قیمت دامنه های مربوط به ایران که اکثرا هم IR میباشد در همین سایت ثبت/تمدید / انتقال دهید. !

نوشته های ازین پایین تر منسوخ و منقضی شده و برای زمانی می باشد که مساله شرکت کندوهاست با نیک حل نشده بود ! پس هیچ اعتبار و ارزشی ندارد.

باسلام و وقت بخیر خدمت کاربران گرامی کندوهاست ؛

متاسفانه دامنه های IR که مرکز ثبت شان nic میباشد اخیرا سیاست و مفاد خود را برای تمدید/ثبت دامنه تغییر داده است !

  • حتی بدون اطلاع قبلی API های سایت نیک از تمامی نماینگان حقوقی مانند ما نیز قطع شده و هر دامنه ای که کاربر وارد کند آزاد نمایش می دهد!
  • و در ادامه سیاست ها ، به عنوان یک مثال ، هر فرد نماینده حقیقی باید ۵۰۰ میلیون تومان پول شارژ اولیه نیک کند و هر فرد حقوقی مانند ما باید ۲۰۰ میلیون شارژ کند تا بتواند نمایندگی خود را حفظ نماید!

این فقط یک مورد از مفادهای بی منطق این شرکت می باشد ! ما نیز تصمیم گرفته ایم که کلا ثبت و تمدید دامنه های نیک را انجام ندهیم ! با این هزینه میتوانیم روی سرور و هاست های خود مانور دهیم !

لطفا از شرکت دیگری اقدام به انتقال و تمدید دامنه بفرمایید چرا که به عنوان اعتراض و بی قانونی شرکت نیک ، هیچ دامنه IR از سمت ما ثبت نخواهد شد.

درضمن شما میتوانید بجای اینکه هزینه های هنگفتی برای ثبت دامنه های IR در شرکت های دیگری بدهید ، که آن هم با هزاران مکافات همراه خواهد بود ، میتوانید به سادگی دامنه بین المللی site. را با هزینه آفر داده شده ۸۷٫۰۰۰ تومان سفارش دهید که هم بین الملی بوده و هم بسیاری از محدودیت ها دامنه های داخلی کنار گذاشته می شود !

متاسفیم بابت این موضوع و می دانیم که قضیه به قدری شفاف است که برای شما مهندسین عزیز قابل درک باشد !

در خدمتیم.

شرکت آرکا میزبان کندو به شماره ثبت ۱۳۹۱ / کندوهاست

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*