سفارش سرور هلند | آموزش خرید سرور مجازی ارز دیجیتال

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۳ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

سفارش سرور هلند | آموزش خرید سرور مجازی ترید ارز دیجیتال هلند

باسلام خدمت کاربران گرامی

یک آموزش کامل ۰ تا ۱۰۰ از نحوه سفارش سرور های ترید و معمولی رو براتون تهیه کردیم که با این آموزش میتونید هر نوع سروری که مد نظر شما هست رو از کندوهاست سفارش داده و تحویل بگیرید.

البته این آموزش را ما روی سفارش سرور مجازی تریدینگ هلند انجام دادیم ، ولی روش خرید دیگر سرور ها نیز به این شکل می باشد.

اگر یک تاجر ارز های دیجیتال یا همان تریدر آنلاین باشید که در سایت ها و صرافی‌های خارجی معامله می‌‌کند، حتماً می‌دانید که به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، تقریباً اکثرا سایت‌های معاملاتی خارجی (اعم از بایننس، Etoro و صدها بروکر و صرافی دیگر) به کاربران ایرانی سرویس نمی دهند.

بارها مشاهده شده که حساب ایرانی‌ها در این سایت‌ها با تمام دارایی‌هایشان مسدوده شده است.

سرور مجازی مخصوص ترید کندوهاست ( مخصوصا سرور هلند )  امن‌ترین راهی است که این مشکل را حل می‌کند و ریسک معامله‌گران را به حداقل می رساند.

کندوهاست با استفاده از فن آوری مانند Xen، KVM یا Virtuozzo و با بهره گیری از سخت افزارهای قدرتمند و پیشرفته و دیتاسنترهای معتبر همچون OVH ، Leaseweb و … ، سرور مجازی با منابع اختصاصی به عنوان VDS (Virtual Dedicated Server) خدمت شما عزیزان ارائه می دهد.

کندوهاست از سه لوکیشن سرور ترید ارائه می دهد :

  • سرور هلند
  • سرور فنلاند
  • سرور فرانسه

 

کاربرانی که هدف تریدینگ را دارند ، دو روش فراهم کرده ایم که در اینجا ما یک روش آسان را خدمت شما آموزش داده ایم :

سرویسی به نام ” سرور مخصوص ترید ”  اضافه شده است که این سرور ها بصورت ویندوزی بهینه شده برای نرم افزارهای تریدینگ هستند میتوانید با متصل شدن از طریق Remote Desktop یا AnyDesk بصورت کاملا امن ، خرید و فروش خود را انجام دهید و همیشه هم روشن خواهد بود که درهمین صفحه پلن ها را مشاهده می کنید.

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*