هاست رایگان و حرفه ای وردپرس ، سرویس جدید کندوهاست

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۴ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

کندوهاست از سرویس جدید خود با عنوان هاست وردپرس رونمایی کرده و سرویس تست رایگان نیز برای آشنایی شما با این سرویس ارائه میدهد !

به خاطر اهمیت کسب و کار شما یکی از اهداف ما اطمینان حاصل کردن از این مورد است که وب سایت شما در هاست وردپرس به خوبی و با سرعت بالا کار کند،ما در لایه های بالاتر بهینه سازی زیادی را انجام داده ایم تا وب سایت شما سریعتر،پایدارتر و ایمن تر شود. هاست رایگان وردپرس را نیز جهت آشنایی با نوع کارکرد خدمتتان ارائه می دهیم.


کندوهاست تخفیف ۵۰% نیز برای کاربران عزیز در نظر گرفته است که میتوانید از این فرصت ویژه جهت سفارش سرویس مذکور اقدام فرمایید.

کد تخفیف : wpkando

آیا می خواهید سایت خود را با میزبانی بهینه سازی وردپرس آغاز کنید؟ پلن های ما را برای یافتن راه حل مناسب سایت خود بررسی کنید.

یک پلن ۲۰۰ مگابایت رایگان نیز برای آشنا شدن با امکاناتمون براتون آماده کردیم ، میتونید ازینجا شروع کنید


در این هاست ها ( چه هاست رایگان و چه پولی ) امکان نصب اتوماتیک وردپرس با چند کلیک مهیا شده است که ازینجا میتوانید مشاهده بفرمایید 

هاست رایگان

هاست رایگان

 

ویژگی ها :

سرورهای کندوهاست برای سایت های وردپرس بهینه شده اند. میزبانی ما دارای چندین قانون است که به طور خاص برای بهینه سازی میزبانی وردپرس شما طراحی شده است.

ما سیستم Caching مان را به طور مخصوص برای وردپرس ایجاد کرده ایم و به دلیل اینکه از سمت سرور کار می کند باعث بهتر کار کردن پلاگین ها می شود و سایت شما را کند نمی کند.تکنولوژی کشینگ ما به این معناست که محتوای شما می تواند ۴ یا ۶ برابر سریعتر از سایتهای بدون وردپرس کار کند. هاست رایگان نیز شامل این موارد می شود.

ابزارهای داخلی برای WordPress از سمت سرور طراحی شده اند. کانفیگ های ما برای تقویت کارکرد وردپرس طراحی شده ، به این معنی که می توانیم ابزارهای خارق العاده ای را برای پشتیبانی از وب سایت وردپرس شما ارائه دهیم. از پنل مدیریت هاست می توانید ماژول های دلخواه را روشن یا خاموش کنید و یا به رایگان SSL سایت خود را فعال کرده و خیلی موارد دیگر را به راحتی با یک کلیک انجام دهید ! نسخه PHP دلخواه خود را از ۵٫۶ گرفته تا ۷٫۴ ( و آپدیت های جدید تر ) انتخاب کنید .

تیم فنی متمرکز وردپرس : کندوهاست کاری فراتر از میزبانی سایت شما انجام می دهد ، ما در تلاش هستیم این امر را به بهترین نحو انجام دهیم. تیم فنی ما متشکل از متخصصان وردپرس است که به طور مداوم به دنبال راه هایی برای بهتر کردن خدمات ما هستند ، بنابراین شما می توانید بهترین تجربه میزبانی وردپرس را در کندوهاست تجربه کنید.

به لطف تلاش های تیم فنی ما ، ما همیشه در حال نوآوری هستیم و به طور مداوم فناوری های پیشرفته مانند HHVM و PHP7 را اضافه می کنیم.این موارد نه تنها به ایجاد امنیت سایت شما کمک می کنند ، بلکه قبل از مواجهه شما با این مشکلات به جستجو و حل مشکلات احتمالی می پردازند.

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*