کندوهاست ، اسپانسر مالی Startup Meetup تبریز

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۸ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

رویداد استارتاپ میت‌آپ تبریز، توسط جمعی از فعالان فناوری اطلاعات تبریز و با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی دولت برگزار شد

پنج شنبه هفته گذشته ، همایش بین المللی Startup Meetup در تبریز برگذار شد و کندوهاست افتخار این را داشت که در لیست حامیان این رویداد ارزشمند باشد.

گزارش تصویری مختصری از این رویداد :

photo_2016-09-02_22-26-22

مدیران کندوهاست به عنوان اسپانسر Startup Meetup تبریز – خانم رنجبرپور – آقای جنگ جوی

 

photo_2016-09-02_22-05-46

امیر حبیب زاده عزیز ، یکی از مشتریان گرامی و قدیمی کندوهاست و همچنین یکی از مدیران موفقی که قسمتی از اجرای برنامه را بر عهده داشت و سخنرانی عالی در مورد شکست ها و پیروزی های خود انجام داد.مدیر پروژه ایوند (ابزاری مدرن برای فروش بلیت و ثبت نام رویدادها) و مدیر چند استارت آپ موفق دیگر

 

photo_2016-09-02_22-25-06

ماگ هایی که با لوگوی کندوهاست به حاضرین در همایش تقدیم شد

 

photo_2016-09-02_22-05-20

دوستان خوب و همیشه همراه کندوهاست در کنار ما

 

photo_2016-09-02_22-05-25

در حال بررسی نوع و زمان تحویل ماگ هایی که آرم کندوهاست رویشان چاپ شده است، با همکار گرامی، خانم رنجبر پور

 

 

photo_2016-09-02_22-04-29

در حال بحث و مقایسه این رویداد با رویداد Coder Conf تهران

 

photo_2016-09-02_22-27-13

 

photo_2016-08-26_19-30-41-768x512

 

photo_2016-09-02_22-05-38

جلسه ای در مورد کندوهاست در حاشیه همایش

 

photo_2016-08-26_20-01-37-768x1024

ایده جالب در قسمتی از پذیرایی این رویداد


برخی از کابران کندوهاست نیز در این همایش شرکت کرده بودند و فرصتی شد تا حضوری ، ارتباطی صمیمی با کاربران و همکاران خود برقرار کنیم.

در این رویداد، بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌های موفق و مربیان بزرگ کشور تجربیاتشان را به اشتراک گذاشته و از مسیر های پر پیچ و خمی که عبور کرده بودند برای حضار تعریف کردند.

خب ، در این همایش مدیران شرکت کندوهاست نیز حضور داشته و قسمتی از اسپانسری این استارت آپ را عهده دار بودیم.

 

سخنرانی‌ توسط برخی از شناخته شده ترین مربیان کشور و بنیانگذاران استارتاپ های موفق بخشی از این رویداد بود که مورد توجه علاقمندان قرار گرفت. بخش دیگر رویداد نیز به ارائه و رقابت ۱۰ استارتاپ تبریز برای کسب رتبه ی برتر و دستیابی به جوایز اختصاص داشت که با انتخاب سه تیم برتر از دید داوران و تیم منتخب مخاطبان پایان یافت.


ویدیو هایلایت استارت‌آپ میت‌آپ تبریز :

دیجیاتو نیز به عنوان حامی رسانه ای این رویداد، آن را برای علاقمندان پوشش داده است .

 

 

لینک کوتاه مطلب :

۴ دیدگاه

  1. hey there
    Were you really a sponsors in this meeting? I don’t see your logo on meetup website. giving people some mugs and sharing some photos doesn’t mean that you supported them.
    thanks a lot
    ZH

    • Hello dear friend that have commented us with alias name and the site that does not exist:)
      Anyway ، For several years we have been and had activities in startups and in SARI startup and Sharif University of Technology، We’ve been teammates with people like Dear Arash Milani and Salar Kaboli .and we performed indirect media support of the events. Not because of saying we are supportive ،only we want even 1% be supporter in this accelerator way ،wheter our name exist on the list or not.
      In this meeting ،because in this field we have activities for more than 5 years، Dear Mr.Saeed Chopani that have managed many of the activities in the field of IT Technologhy and have active role in such fields ،suggested this topic to us and we welcomed. but because we were in the last days There was not time to make that media that we are among the supporters.
      And the main point is ،it does not matter our name be on the list or not ،it is important for us that we have even 1% small role in these events.

      Thanks
      KandoHost

  2. امیر یل شهنود

    جدیدا دادن ماگ و هی حرفای الکی زدن اسمش شده حمایت.

    • با سلام خدمت دوست عزیزمون که با نامی ظاهرا مستعار کامنت گذاشتند !
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      بریم سر اصل مطلب و توضیح در مورد نظری که فرمودین.
      شما به دو مساله اشاره کردین :

      دادن ماگ

      و این که :

      حرفای الکی زدن

      در مورد ماگ ها عرض شود که ما در هر استارت آپی که بودیم (به عنوان شرکت کننده ) و در استارت آپ دانشگاه صنعتی شریف و امیر کبیر هم رتبه اول رو آوردیم ، به شرکت ، شخص ، یا سازمانی که حتی کلوچه داده بود هم نام “حامی ” گذاشته بودند ! حالا بگذریم که طرف برای برندینگ کارخانه خودش اینهارو برای مراسم داده بود (یکی از سرمایه گذاران بزرگ بودند ایشون و در همایش به عنوان سرمایه گذار برای استارت آپ ها حضور داشتند)

      و در استارت آپ ساری هم باز هم چنین ، شخص یا شرکت یا سازمانی که شال هدیه داده بود رو حامی می نامیدند و به نظرم هم واقعا حامی هست هرچند حمایت کمی از طرفش شده باشه به همایش به هر حال حامی هست.

      در مورد

      حرفای الکی زدن

      من دقیقا متوجه منظورتون نشدم. حرف الکی (اصطلاحی کوچه بازاریست که توسط اشخاصی که در زمینه آی تی فعال هستند استفاده نمیشود) . خوب خود شما چه قدمی برای همایش ها برداشته اید ؟ ما این حرکت به قول شما الکی رو انجام داده ایم و هدیه ای به حضار تقدیم کرده ایم، شما آیاحتی این قدم کوچک را برداشته اید ؟ حالا وارد جزییات نمیشویم که چقدر در استارتآپ ویکند تبریز ، ساری ، امیرکبیر و … در پشت صحنه فعال بوده ایم و نیازی هم به این مساله نداریم که در ویترین همایش باشیم. همین که آی تی تبریز پیشرفت کند ما هم پیشرفت خواهیم کرد و این انگیزه ایست که مارا وا میدارد تا هرچه از دستمان برآید (هرچند هم یا زیاد) در این مسیر انجام دهیم.

      باعث خوشحالی ماست که با سند و مدرک و شفاف تر بیان بفرمایید تا ما نظر شما رو بر روی چشم گذاشته و بخاطر انتقادتون ، سر تعظیم خدمت شما فرود آوریم !
      این پست ، گزارشی تصویری مختصری از این رویداد بوده و هر چیزی که اتفاق افتاده نوشته شده است.

      با احترام
      تیم کندوهاست

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*