۵ تا از بهترین آنتی ویروس های ابری سال ۲۰۲۰

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۴ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

 ۵ تا از بهترین آنتی ویروس های ابری سال ۲۰۲۰

امروزه هر فردی با هر سنی که دارد می تواند به راحتی ارزش و پدیده شگفت انگیز محاسبات ابری را در سراسر جهان درک کند. با توسعه و استفاده از فضای ابری، تعداد تهدیدات و فعالیت های ناخواسته تا حد زیادی رو به رشد بوده است. حتی به دلیل بی احتیاطی و انجام عملیلت غیر منطقی، احتمال دچار شدن به تهدیدات در محیط ابر بیشتر از فرآیند سنتی مبتنی بر سخت افزار شده است. بنابراین برای ایمن بودن از این تهدیدات در محیط های ابر، به یک بهترین آنتی ویروس ابری ایده آل که بتواند تهدیدات را شناسایی، رفع و محدود کند نیاز است. بهترین آنتی ویروس های ابری همچنین می توانند به ما در محافظت از داده ها، حریم خصوصی و همچنین اطلاعات بانکی کمک کنند.

معرفی بهترین آنتی ویروس های ابری

تحولات اخیری که در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به وجود آمد باعث بهبود عملکرد آنتی ویروس های ابری شده است. اگر نمی دانید که باید از کدام آنتی ویروس استفاده کنید می توانید این مقاله را مطالعه کنید چون ما ۵ تا از بهترین آنتی ویروس های ابر سال ۲۰۲۰ را همراه با قابلیت هایی که دارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. آنتی ویروس Bitdefender :  بهترین آنتی ویروس ابری سال ۲۰۲۰
بهترین آنتی ویروس

بهترین آنتی ویروس

آنتی ویروس Bitdefender یک راه حل امنیتی است که دائما چالش های محافظتی، عملکرد و قابلیت ها را در اولویت قرار می دهد. این آنتی ویروس حتی جایزه بهترین عملکر AV-Test را برای کشف حداکثر مقدار بدافزارهای موجود در اینترنت را از آن خود کرده است. مهمتر از همه آنتی ویروس Bitdefender از حملات باج افزارهای و Zero-day جلوگیری می کند و باعث می شود تا امنیتی که این آنتی ویروس فراهم می آورد آن را متمایز از سایر آنتی ویروس های ابری کند.

قابلیت های آنتی ویروس Bitdefender

  • این آنتی ویروس بر امنیت ایمیل تاکید دارد، ایمیل ابزاری عالی برای ارتباط با مشتریانی است که از قدرت موتورها و فناوری ها با هم استفاده می کنند.
  • به توقف فعالیت باج افزارها، تلاش های کلاهبرداران برای ایجاد نتایج ناخواسته و محافظت از ارتباطات الکتریکی کمک می کند.
  • از امضاهای ابری و شناخته شده برای شناسایی حملات رایج باج افزار استفاده می کند و آنها را برای تحقق بیشتر راهنمایی می کند.
  • شناسایی هوشمند در سطح از قبل اجرا شده وجود دارد که شامل امکاناتی مانند حملات بدون فیلتر، حملات اسکریپتی و بلوک های PowerShell و بلوک های یادگیری ماشین Tunable است.
  • بهترین بخش از این نرم افزار ابر این است که می توانید کل دیسک را در سرور ابری خود رمزگذاری کنید تا از آسیب و از بین رفتن اطلاعات جلوگیری کنید.
  • این آنتی ویروس می تواند حملاتی که از طریق وب صورت می گیرد را با فیلتر کردن مسدود کند و مدیران را قادر می سازد تا URL های مخرب، فیشینگ و تهدیدات احتمالی را شناسایی کنند.
  1. آنتی ویروس SecureAPlus :

SecureAPlus نوعی آنتی ویروس ابری است که سعی دارد از همان ابتدا از هوش مصنوعی برای مقابله با هر نوع تهدیدات امنیتی استفاده می کند. به خاطر همین مسئله حالا SecureAPlus می تواند ویروس های به روز را از همان روز اول انتشار شناسایی کند. این برنامه ابر به شما امکان کنترل را می دهد تا بهتر روی برنامه ها و فایل های مورد استفاده خود در سرور ابر کنترل داشته باشید. این برنامه آنتی ویروس مورد اعتماد بسیاری از کاربران است و در حال حاضر بیش از ۱۵۷ کشور در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

قابلیت های آنتی ویروس SecureAPlus

  • این آنتی ویروس با هوش مصنوعی، فناوری آنتی ویروس و رویکردهای مبتنی بر داده برای سنجش عملکرد، مقیاس پذیری و کارایی سیستم در ابر ترکیب می کند.
  • در هنگام برخورد با داده های بزرگ (Big Data) از اطلاعات مربوط به استقرار به صورت بلادرنگ برای تولید راه حل های بهتر و کاربر محور استفاده می کند.
  • رمزگذاری مبتنی بر PKI را توسعه داده است که به عنوان بخش شکست ناپذیری در پشت داده های شما کار می کند و هیچ شکافی بین امنیت و قابلیت استفاده ایجاد نمی کند.
  • وقتی که شما به انتقال داده ها در چند سیستم عامل و شبکه مختلف دارید، به علت کلیدهای خصوصی و عمومی که برای هر محتوا تولید می شود، روش رمزگذاری بسیار مفیدی را ارائه می دهد.
  • این آنتی ویروس دارای یک راه حل لیست سفید است که ثابت کرده است به اندازه کافی شایستگی این را دارد تا از شما در برابر ویروس ها و بدافزار های محافظت کند.
  1. آنتی ویروس Avira :

بهترین آنتی ویروس

این آنتی ویروس ابری برای کسب و کارهای کوچک در نظر گرفته شده است ، اگرچه شامل تمام قابلیت هایی است که یک آنتی ویروس درجه یک باید داشته باشد. این نرم افزار در مقایسه با آنتی ویروس های دیگری که در بازار موجود است، دانلود، نصب و مدیریت بسیار ساده ای دارد. علاوه بر این، برای هر نوع ورک استیشن مانند لپ تاپ ها؛ گوشی های هوشمند، کامپیوتر دسکتاپ مناسب است.

قابلیت های آنتی ویروس Avira

  • امکاناتی مانند شناسایی تهدیدات بلادرنگ، محافظت از وب پیشرفته و فناوری باج افرار باعث شده است که این نرم افزار امنیتی را غیر قابل نفوذ می کند.
  • می تواند محافظت مبتنی بر تقاضا و مبتنی بر دسترسی را برای محافظت از اطلاعات مهمی که در سرور فایل ابر ذخیره دارید را ارائه دهد.
  • حفاظت پیشرفته از شبکه را ارائه می دهد که مانع از انتشار ویروس ها در همه گره ها می شود و عملکرد سرور را حفظ می کند.
  • این آنتی ویروس بر افزایش سرعت و کیفیت سرور (از طریق فناوری منابع – سبک) متمرکز است.
  • این آنتی ویروس ابری می تواند ۱ تا ۱۰۰۰ دستگاه را به صورت همزمان پشتیبانی کند و با استفاده از کنسول مدیریت می توانید گزارش رویدادهای رخ داده را دریافت کند و چند سایت را مدیریت کنید.
  • از ایمیل های تجاری شما در مقابل ایمیل های فیشینگ، اسپم یا پیوست های مخرب محافظت می کند، همچنین فناوری آنتی- اسپم می تواند لیست فرستندگان لیست سیاه و سفید را مدیریت کند.
  1. Immunet یکی از بهترین های آنتی ویروس ابری ۲۰۲۰

بهترین آنتی ویروس

آنتی ویروس های ابری که در بالا توضیح داده شدند می توانند در صورت آنلاین بودن سیستم شما یا در زمان استفاده از امکانات ابری و آنلاین محافظت بسیار خوبی را ارائه دهند. اما وقتی که آفلاین می شوید این محافظت ادامه پیدا نمی کند. اما Immunet یک نرم افزار امنیتی عالی است که کامپیوتر شما را از طریق موتور تشخیص ClamAV خودش اسکن می کند. این برنامه به جای محدود کردن اسکن سیستم، حتی در صورت عدم دسترسی به اینترنت، ویروس ها یا فایل های آلوده را شناسایی و از بین می برد.

قابلیت های آنتی ویروس Immunet

این نرم افزار ابر روی استفاده در انجمن های ابری متمرکز شده است تا قابلیت های محافظتی آنتی ویروس و مخرب را تقویت کند.

می توانید برای آخرین تهدیداتی که شامل ویروس ها، نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها، تروجان ها، کرم ها و کی لاگرها است امنیت را برقرار کنید.

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار آنتی ویروس شبکه خود را اسکن کنید، چونکه این برنامه سه نوع اسکن را ارائه می دهد که شامل اسکن سریع؛ اسکن مبتنی بر تقاضا و اسکن مبتنی بر دسترسی است.

برای تامین فضای ذخیره سازی ابری بسیار موثر است. این نرم افزار می تواند تک تک فایل های موجود در ابر که شامل فایل های فشرده هم می باشد را اسکن کند و فایل های آسیب دیده را حذف کند.

این برنامه با کامپیوترهای دسکتاپ، مک ها، سیستم های لینوکس، دستگاه های موبایل و محیط های مجازی سازگار است و می توانید قابلیت ها را برای گزینه های پیشرفته تنظیم کنید.

شما می توانید این برنامه را با Cisco AMP ادغام کنید که می تواند یک لایه امنیتی بیشتر را فراهم کند. علاوه بر این، شما کنترل کاملی روی ردیابی، نظارت و متوقف کردن بدافزارها خواهید داشت.

  1. آنتی ویروس Webroot

بهترین آنتی ویروس

Webroot قبلا شهرت خود را در تهیه محصولات امنیتی برتر در سطح جهان بدست آورده است. این برنامه توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده و توسط شرکت های بزرگ و مصرف کنندگان خرده فروش ارجاع داده شده است. این آنتی ویروس ابری به دلیل ابزارهای Threat Intelligence Platform که دارد شناخته شده است و حداکثر سه بار در روز اسکن را انجام می دهد تا از سیستم شما محافظت کند.

قابلیت های آنتی ویروس Webroot

  • سیستم امنیتی اسن آنتی ویروس از یک سیستم چند برداری برای محافظت تمام پلتفرم های آنلاین استفاده می کند که شامل ایمیل، مرورگر و فایل های استفاده شده است.
  • درست مانند آنتی ویروس قبلی، شما می توانید از نسخه رایگان تا ۳۰ روز استفاده کنید. برای جلوگیری از اتلاف هزینه ای که می کنید می توانید در طی این ۳۰ روز عملکرد سیستم امنیتی را ارزیابی کنید.
  • آموزش های امنیتی در وب سایت این شرکت وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری های هوشمندانه برای ایمن نگه داشتن کسب و کاری که دارید کمک کند.
  • با وجود امنیت لایه ای دامنه این برنامه می تواند تا ۹۰ درصد بدافزارها را شناسایی و متوقف کند و DNS شما را از شبکه های مختلف محلی و مهمان محافظت می کند.
  • این برنامه دارای یک کنسول مدیریتی است که شما از طریق آن می توانید سیستم خود را بدون منتظر شدن زیاد اسکن کنید چونکه در یک ثانیه اسکن را کامل می کند.
  • اما تیم پشتیبان به طور مداوم پاسخگو نیستند و اگر نرم افزار به اشتباه وب سایت های ایمن را بلوک کند مجبور خواهید بود دوباره آن را آنبلاک کنید.
  • همچنین آنالیزر سیستمی هم وجود دارد که به شما کمک می کند تا گزارش هایی در مورد عملکرد سخت افزاری، لایه های سیستم عامل و برنامه ها را بدست آورید.

نتیجه گیری

محاسبات ابری به زودی جایگزین سیستم های mainstream خواهد شد. و شما می بینید که همه سازمان های شناخته شده در حال حاضر به محیط ابری مهاجرت کرده اند. تامین امینت ابر در مرحله اول مهم است چونکه از دست دادن اطلاعات و مدیریت امنیت بزرگترین چالش هایی هستند که هرگز در هیچ زمانی با آنها روبرو نخواهید شد.

در ابر، همه دستگاه ها و اطلاعات می توانند به صورت متمرکز مدیریت شوند که درهای جدیدی را برای همه تولیدکنندگان آنتی ویروس باز کرده است تا افراد را به ایجاد انگیزه در درک این اهمیت در هنگام افزایش کارایی و قابلیت کنترل، تشویق کند. ما بهترین آنتی ویروس های ابر سال ۲۰۲۰ را که در بازار رواج دارند را به شما معرفی کردیم. این نرم افزارها مناسب کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. قبل از انتخاب می توانید از وب سایت سازندگان بازدید کنید و در مورد قیمت و قابلیت های این برنامه ها بررسی بیشتری داشته باشید.

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*