سرور مجازی و هاست ،تخفیف ویژه عید غدیرخم

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۸ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

سرور مجازی و هاست ،تخفیف ویژه عید غدیرخم

سرور مجازی و هاست - تخفیف ویژه عید غدیرخم

سرور مجازی و هاست – تخفیف ویژه عید غدیرخم

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم شرکت کندوهاست آفر ۷۰ درصدی را برای سرویس های سرور مجازی و آفر ۴۰درصدی را برای پلن های هاست برای مشتریان جدید در نظر گرفته است . سرور مجازی شامل پلن های سرور مجازی SSD نیز می باشد .

کد تخفبف سرور مجازی: ghadir95srv

کد تخفیف هاست :  ghadir95host

برای دریافت اطلاعات کامل تر در مورد ویژگی سرویس ها و سرورهای کندوهاست لینک های زیر را مشاهده نمایید.

معرفی ویژگی های سرویس های کندهاست

معرفی ویژگی های سرور SSD کندوهاست

سرورهای کندوهاست از دیتاسنتر معتبر و مشهور دنیا OVH کانادا بوده و با بالاترین امنیت و بهترین کیفیت به حضور مشتریان ارائه می گردد.همچنین سرورهای SSD کندوهاست نیز از دیتاسنتر OVH در فرانسه می باشد که برای کاربران ایرانی پینگ بسیار مناسبی خواهد داشت و بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کارهای تجاری و آنلاین از نظر سرعت و کارایی می باشد.

برای آشنایی با دیتاسنتر OVH ویدئوی زیر را که توسط تیم کندوهاست ترجمه و تهیه شده است تماشا نمایید:

ویدئوی معرفی دیتاسنتر OVH کانادا

همچنین کندوهاست تخفبف ۴۰ درصدی را برای کلیه پلن های هاست خود شامل پلن های هاست سالانه و پلن های هاست ماهانه در نظر گرفته است . هاست کندوهاست نیز بر روی سرورهای قدرتمند OVH کانادا میزبانی می شود و مجهز به کلیه فن آوری پیشرفته و سریع و امکانات هاست از قبیل پنل قدرتمند و سریع دایرکت ادمین و امکانات تغییر ورژن PHP هاست توسط خود کاربران به منظور بالا بردن سرعت و کارایی هاست متناسب با سایت اعضا و امکانات دیگر مثل بک آپ سریع و آسان توسط خود مشتری، امکان فعال و غیر فعال کردن ماژول های دلخواه بر روی هاست ، امکان نصب نرم افزارهای متعدد مدیریت محتوا از قبیل وردپرس، نرم افزار های فروشگاهی و نرم افزارها و امکانات متعدد دیگر بر روی هاست که فقط در صورت سفارش و کار در محیط هاست از آن لذت خواهید برد.

در صورت وجود هرگونه مشکل و یا سوال می توانید بلافاصله از طریق تیکت با پشتیبانی در تماس باشید تا در اسرع وقت جواب کارشناسان کندوهاست را دریافت نمایید.

و هر گونه سوال خود را نیز در بخش پشتیبانی ارسال نمایید.

برای سفارش سرور و هاست به سایت کندوهاست مراجعه نموده و با کلیک بر روی گزینه سفارش و وارد کردن کد تخفیف که در عکس و بنر این پست مشخص است از تخفیف هفتاد درصدی برای سرور و چهل درصدی برای هاست استفاده نمایید.

برای رفتن به سایت کندوهاست و سفارش کلیک نمایید.

همچون همیشه همراه با بهترین کیفیت و نو آوری در خدمت شماییم
تیم مدیریت کندوهاست