دامنه xyz رایگان – دامنه بین المللی با پنل اختصاصی OnlineNic

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۸ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

زمان ثبت دامنه xyz رایگان همین حالاست!

هدیه ای جدید از طرف شرکت کندوهاست برای کاربران و مشتریان عزیز آماده گردیده است .این یک فرصت عالیست تا دامنه xyx را از کندوهاست به صورت رایگان خریداری نمایید.برای ثبت دامنه xyz به صورت رایگان لازم است

یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

۱-در کانال تلگرام کندوهاست عضو باشید.

هر ماه کد آفر دامنه xyz رایگان در کانال تلگرام کندوهاست قرار داده می شود و شما با عضویت در این کانال می توانید کد آفر را مشاهده کرده و اقدام به خرید دامنه xyz رایگان نمایید.

آی دی کانال کندوهاست : kandohost@

لینک کانال کندوهاست : https://telegram.me/kandohost

۲-سرویس خود را در سایت کندوهاست تمدید نمایید

بعد از اقدام به تمدید سرویس خود در کندو هاست کافی است از طریق سایت کندوهاست تیکت ارسال نمایید تا یک دامنه رایگان xyz به شما تعلق بگیرد .

۳- یک سرویس جدید (هاست یا سرور مجازی) از سایت کندوهاست خریداری نمایید.

یک سرویس جدید هاست یا سرور مجازی از کندوهاست خریداری کرده و علاوه بر تخفیف بیست درصدی برای آن سرویس ،از یک دامنه xyz رایگان نیز بهره مند شوید.

برای اعمال تخفیف ۲۰ در صدی کد تخفیف زیر را هنگام سفارش سرور و یا هاست خود وارد نمایید:

off20

بعد از تکمیل سفارش تیکت ارسال کنید تا دامنه رایگان xyz نیز به شما تعلق بگیرد.

توجه : تمام گزینه های فوق دائمی و پابرجا هستند و هر زمان بخواهید می توانید از این آفر استفاده نمایید.

 

دامنه xyx چیست و چه مزایایی دارد؟

دامنه xyz یک پسوند جدید برای ثبت دامنه های بین المللی می باشد که از سال ۲۰۱۴ ثبت آن برای عموم آزاد شده است و چون جزو پسوند هایی است که که ثبت و محبوبیت آن به تازگی آغاز شده است بنابراین بسیاری از نام های ثبت شده برای این پسوند هنوز ثبت نشده اند و شما می توانید نام دلخواه خود را برای این دامنه انتخاب کنید.بنابراین اگر چه این آفر از طرف شرکت کندوهاست همیشگی است امااگر دامنه خاصی مد نظر شماست بهتر است برای ثبت دامنه دلخواه خود سریعا اقدام نمایید.

موارد مهم و ضروری در ثبت دامنه xyz:

  •  لطفا برای ثبت اتوماتیک و آنی دامنه های بین المللی، اطلاعات پروفایل خود را با حروف انگلیسی وارد کنید و ترجیحا کشور را کانادا انتخاب نمایید .
  • پسوند XYZ یک پسوند جدید هست و خیلی از کلمات مهم و کلیدی هم آزاد هستند.ولی سیستم جدیدی که این نوع پسوند دارد ، این هست که برای دامنه های خاص ، نرخ خاصی دارد.برای مثال شما وقتی دامنه iran.XYZ رو میخواین ثبت کنید قیمتش میشه ۸۰$ !
    اسامی خاص در این پسوند premium هستند و اگر ثبت هم کنید با موفقیت نمایش خواهد داد که ثبت شد ولی در حال معلق باقی خواهد ماند تا بقیه مبلغ نیز تکمیل شود تا به ثبت نهایی برسد و کد تخفیف شما دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
  • کاربرانی که چندین حساب باز کنند برای سفارش های بیشتر ، سیستم Fraud تشخیص داده و اکانت و سرویس های دیگر اکانت های کاربر نیز مسدود خواهد شد.
جلب رضایت شما هدف ماست.
تیم کندوهاست

 

لینک کوتاه مطلب :

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*