دانلود نرم افزار MobaXterm Pro Final کنترل SSH – FTP و مدیریت کامپیوتر از راه دور

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۲ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

MobaXterm نرم افزاری اختصاصی ویندوز برای مدیریت کردن رایانه های متعددی که به یک شبکه آنلاین متصل هستند و اکثر آن ها نیاز به ابزاری برای کنترل از راه دور دارند. MobaXterm قابلیت ها و کاربردهای بسیاری دارد که برای برنامه نویسان ، طراحان وب ، مدیران سیستم ، SYSadmin ها ، توسعه دهنگان سرور و کاربرانی مناسب بوده که نیاز به مدیریت مشاغل از راه دور به روشی ساده دارند. از طریق یک رابط بسیار زیبا و سازماندهی شده ، به تمام ویژگی ها و فرمان ها دسترسی خواهید داشت. MobaXterm توجه بسیاری از کاربران را به وسیله سرور داخلی X11 و رابط چند زبانه خود جلب کرده است که این امکانات اجرای همزمان چند کار را بر روی بیش از یک دستگاه از راه دور ممکن می نماید.


ترمینال یکپارچه بسیار پیشرفته بوده و می تواند فرمان های Unix را از طریق اسکریپت Bash Shell اجرا کند.

همچنین این نرم افزار می تواند جایگزین خوبی برای Putty شود چنانچه اگر از این یکبار استفاده نمایید دیگر سمت Putty نخواهید رفت چرا که امکانات و شخصی سازی ها و آپشن های بسیار زیادی دارد و کار را خیلی آسان تر کرده است !

در عین حال که با SSH کار میکنید ، در سمت چپ نرم افزار نیز ستونی ، فایل منیجر بوده و فایل های سرور را نشان میدهد که میتوانید با کپی پست یا Drag & Drop  فایل های خود را از رایانه به راحتی روی سروری که فقط SSH دارد ، آپلود نمایید !

اگر نیاز به نمایش عکس های دیجیتال ، نوشتن متن یا کد ، اجرای فایل یا مقایسه دایرکتوری (Directory Comparison) و دیگر کارها دارید ، برنامه MobaXterm دارای ابزارهایی برای انجام این دستورات و کارها است. این برنامه از SSH ، Telnet، RDP، VNC، FTP، SFTP، Rlogin، XDMCP و اتصالات سری پشتیبانی می کند.

 

دانلود با لینک مستقیم

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار

  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید اما اجرا نکنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و Get Version from File را بزنید و فایل MobaXterm.exe را در مسیری که نرم افزار نصب شده است انتخاب کنید و سپس Generate را بزنید.

لینک دانلود مستقیم :

برای اجرای کرک شاید برخی ویندوز ها ویروس تشخیص داده و حذف کنند که میتوانید موقتا فایروال ویندوز را غیر فعال کرده  نرم افزار را کرک کرده و دوباره فعال نمایید .

  • البته بدون کرک نیز تا ۱۰ سرور را ساپورت می کند ولی برخی امکانات فعال نمی باشد.
لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*