رمز پویا | اطلاعیه مهم دریافت ( رمز دوم یکبار مصرف ) برای همه بانک ها

برای دریافت رمز پویا ی هر بانک از چه اپلیکیشینی باید استفاده کنیم و نحوه‌ی فعال‌سازی هر بانک چگونه است؟

طبق اعلام بانک مرکزی استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف ( رمز پویا ) از ابتدای دی ماه اجباری می‌شود.

دریافت رمز پویا

دریافت رمز پویا تمامی بانک ها – آموزش

احتمالا تا به حال شنیده‌اید که دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف از ابتدای دی ماه اجباری می‌شود و خریدهای اینترنتی تنها با رمز دوم یک‌بارمصرف امکان‌پذیر خواهند بود. بانک مرکزی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مردم به‌منظور دریافت رمز و تأیید شماره‌ی تلفن همراه خود باید به بانک صادركننده‌ی كارت مراجعه کنند. البته این خبر جدید نیست و استفاده از رمز دوم پویا از سال گذشته در دستور کار بانک مرکزی قرار گرفته بود و قرار بود از خرداد ماه سال جاری، تمامی بانک‌ها استفاده از رمز دوم یک‌بارمصرف را برای مشتریان خود الزامی کنند اما به دلیل آماده‌نبودن زیرساخت‌های شبکه‌ی بانکی کشور اجرای این طرح به تعویق افتاد.

  • بدیهیست که به این اطلاعیه مهم باید بصورت جدی عمل نمایید چرا که اکنون اکثر سرویس ها با خرید آنلاین و اینترنتی میسر می باشد که سرویس های کندوهاست ( خدمات هاست ، سرور ، دامنه ) نیز نمونه ای از این سرویس های انلاین می باشد.

 

آموزش دریافت رمز پویا تمامی بانک ها

دریافت رمز پویا تمامی بانک ها – آموزش

 

بانک مرکزی هدف از اجرای طرح رمز یک‌بارمصرف پویا را جلوگیری از سهولت دسترسی مجرمان به اطلاعات حساب بانکی شهروندان در فضای وب و کاهش کلاهبرداری‌های اینترنتی اعلام کرده که به دو روش پیامک و استفاده از اپیلیکیشن‌های موبایل قابل استفاده است. در ادامه به توضیح بیشتر نحوه‌ی فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصرف برای هر بانک می‌پردازیم.

لینک آموزش تمامی بانک ها

اصلاحیه و آپدیت

به‌روزرسانی: بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ابتدای دی ماه انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت، صرفا با رمز دوم پويا امكان‌پذير خواهد بود و مردم به‌منظور دريافت رمز و تأييد شماره تلفن همراه خود، به بانک صادركننده‌ی كارت خود مراجعه کنند.

به‌روزرسانی: بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ابتدای دی ماه انجام تراکنش‌های بانکی و پرداخت، صرفا با رمز دوم پويا امكان‌پذير خواهد بود و مردم به‌منظور دريافت رمز و تأييد شماره تلفن همراه خود، به بانک صادركننده‌ی كارت خود مراجعه کنند.

روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع مشتريان محترم شبكه‌ی بانكی كشور می‌رساند كه بانك‌ها و مؤسسات اعتباری در راستای ارتقاء سطح امنيت تراكنش‌های بدون حضور كارت در اينترنت، امكان دريافت رمز دوم پويا را فراهم کرده‌اند.

از آنجایی‌که انجام تراكنش‌های بانكی و پرداخت از ابتدای دی‌ماه سال جاری صرفا با رمز دوم پويا امكان‌پذير خواهد بود، خواهشمند است هموطنان عزیز به‌منظور دريافت رمز و تأييد شماره تلفن همراه خود به بانک صادركننده‌ی كارت خود مراجعه فرمايند.

خاطرنشان می‌سازد در راستای پيشگيری از برداشت‌های غيرمجاز در فضای مجازی لازم است صرفا از درگاه‌های مجاز بانكی و پرداخت استفاده و از ارائه‌ی اطلاعات در درگاه‌های مشكوک جدا خودداری شود.

 

منبع : + و +

یلدای کندویی

هاست و سرور مجازی

یلدای متفاوت: یک سوم قیمت مهمان مایید ! شامل تمامی پلن های هاست و سرور

همچون همیشه با بهترین تخفیف ها برای سرور مجازی با کیفیت و هاست پر سرعت در خدمت شما هستیم.یک سوم قیمت را مهمان مایید 😉

  • در آفر یلدایی کندوهاست با 33 درصد تخفیف شامل تمامی سرویس ها ، سرویس خود را سفارش دهید .
  • اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستید این فرصت بی نظیر را برای سفارش سرور مجازی با کیفیت از دست ندهید.

برای مشاهده پلن های هاست به صفحه زیر مراجعه کرده و با مطالعه جزئیات و ویژگی ها سرویس  موردنیاز خود را سفارش دهید.

کد تخفیف 30 درصدی سرور و هاست : yalda98