اطلاعیه مهم و توضیحات درباره افزایش قیمت دامنه های ملی و سرویس ها

 همراه گرامی کندوهاست ، سلام ؛ پرداختن به موضوعات مهم / و جشنواره تخفیف تا ۴۰% کندوهاست

بخش اول : افزایش قیمت دامنه های ملی

با توجه به اینکه در سایت های وابسته به سایت Nic.ir اعلام شده است که به زودی مجددا دامنه های ملی با افزایش قیمت روبرو خواهد شد ! حال با اینکه هم اکنون نیز قسمت دامنه های ملی ۲ برابر شده است باز چه چیزی عامل گران تر شدن دامنه میگردد ما نیز خبر نداریم ! و همچنین ما نیز ناچار خواهیم بود قیمت دامنه های ملی را افزایش دهیم.

توصیه ما به شما نیز این است که اگر تمایل داشته باشید دامنه های خود را چه در شرکت ما چه در شرکت های همکاران و چه موعدش رسیده باشد و یا نرسیده باشد بصورت ۵ ساله تمدید بفرمایید تا خیالتان از بابت این موضوع آسوده گردد.

 بخش دوم : افزایش قیمت ارز

پیرو افزایش نرخ ارز؛ در این روز ها که ساعت به ساعت تغییر می یابد! ، شرکت ما و همکاران تحت فشارهای شدیدی هستیم ، و اطلاع می دهیم که قیمت پسوندهای دامنه های بین المللی نیز بصورت منطقی افزایش می یابد.

مخصوص نمایندگان شرکت ” آرکا میزبان کندو ” : لطفا در اسرع وقت نسبت به بروزرسانی قیمت ها در در سیستم فروش خود اقدام نمایید.

همچنین هر سرور که تمدید میکردیم اکنون بخاطر افزایش نرخ ارز ۲٫۵ برابر گرانتر می پردازیم و آپدیت قیمت های هاست و سرور نیز بخاطر این شرایط می باشد که حداقل اگر سودی هم نبریم ،ضرر هم نکنیم !

البته ناگفته نماند که آی پی های فیلتر و بن شده نیز تاثیر زیادی داشته و برخی امکانات که از سمت دیتاسنتر رایگان بود ، اکنون تجاری شده است ! خلاصه این قسمت از متن این است که هم از خارج تحت فشاریم و هم از داخل !

بخش سوم: افزایش قیمت ارز و تاثیر آن روی قیمت های انواع ماژول ها و افزودنی ها و لایسنس ها

این هم که مانند بند قبلی بوده و و اعلام میداریم نمایندگانمان نیز برای عدم زیان دهی ، اقدام به آپدیت قیمت های خود نمایند.

/ بخش چهارم : تخفیف ویژه بهاری تا ۴۰% تخفیف هاست و سرور 

          // و همچنین ثبت دامنه با تخفیف ۳۸٫۰۰۰ تومان و دامنه بین المللی site. با تخفیف ۸۷٫۰۰۰ تومان ( تحویل آنی )

شاید برایتان سوال باشد که در این اوضاعی که در بالا عرض شد ، چرا تخفیف ارائه داده می شود ، ما از دو شرکت متفاوت دیگری سرور اختصاصی گرفته ایم که صفر و خالی هستند و همیشه موقع خرید سرور اختصاصی آفر و تخفیف می گذاریم چرا که چه این سرور خالی بماند چه پر باشد ما ناچاریم هزینه تمدید سرور را بپرداریم ، پس چه بهتر که هم برای کاربرانمان یک آفر بگذاریم و هم سرور در روز های اول بیهوده و خالی نماند.

خوشبختانه کاربرانمان فنی بوده و شرایط را درک می کنند و هر گونه نظر ، انتقاد و پیشنهادی داشتید می توانید از طریق تیکت اعلام بفرمایید.

با تشکر

شرکت آرکا میزبان کندو | KandoHost Co

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*