بلک فرایدی چیست؟ جشنواره با آفرهای بی نظیر کندوهاست تا ۶۰% تخفیف

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۲ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

بلک فرایدی یا جمعه سیاه نامی است که برای اشاره کردن به آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر مرسوم شده است.

یکی از معروف‌ترین رویدادهای جشن با فروش خاصی با تخفیف بسیار زیاد که به “بلک فرایدی” ( Black Friday ) یا « جمعه سیاه » است که در اکثر نقاط جهان برگزار می‌شود. در اکثر نقاط جهان ، فروشگاه های حقسقس و مجازی بعد از روز شکرگزاری (پایان تعطیلات چهار روزه عید)، پیشنهادهای آنلاین و آفلاین جذاب خود را ارائه می‌دادند. حتی چند سالی است که حراج جمعه سیاه در ایران هم‌زمان با دیگر کشورهای دنیا یا در قالب فروش ویژه‌ی شب یلدا برگزار می‌شود. اگر دوست دارید بدانید بلک فرایدی چیست و جمعه سیاه چه روزی است با این مقاله کندوهاست همراه باشید.

بلک فرایدی یا جمعه سیاه آیا روز تعطیلی هست ؟

در واقع جمعهٔ سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکت‌ها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. سال‌ها است که این روز، شلوغ‌ترین روز برای فروشنده‌ها است. هر چند آمریکای شمالی محل اصلی رخداد این سنت است، اما همچون بسیاری از سنت‌های دیگر این منطقه، این سنت نیز به کشورهای دیگر سرایت کرده‌است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها پیش از ساعت ۴ صبح کار خود را آغاز کرده و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و باید تا پیش از آغاز شب خرید کرده باشند.

بلک فرایدی نامی است که برای اشاره کردن به آخرین جمعه‌ی ماه نوامبر مرسوم شده است. این روز در امریکا و اروپا و بسیاری کشورهای دیگر آغاز فصل خرید عید کریسمس محسوب می‌شود. بازارهای اقتصادی کشورهای مختلف در این روز با تخفیف رونق بیشتری در مقایسه با سایر فصل ها و ماه‌های سال می‌گیرند و مشتریان با شوق و شور زیاد به فروشگاه‌های مختلف هجوم می‌برند.

البته طبیعی است که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا که همچنان در تمام جهان ادامه دارد، در سال ۲۰۲۰ بیشتر شاهد رونق گرفتن حراج‌های اینترنتی و آنلاین در روز بلک فرایدی باشیم.

بلک فرایدی شاید یکی از مهم‌ترین رویدادها برای خریداران و فروشندگان محصولات مختلف باشد. این رویداد از سال ۱۹۵۲ به‌‌صورت رسمی هر سال یک روز پس از روز شکرگزاری (Thanksgiving) در ایالات متحده امریکا برگزار می‌شود.

روز شکرگزاری در امریکا به چهارمین پنجشنبه‌ی ماه نوامبر گفته می‌شود که دیرباز آغاز فصل خرید کریسمس بوده است. با این حساب جمعه سیاه در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر است که جزو اولین روزهای خرید عید سال نوی میلادی برای امریکایی‌ها به حساب می‌آید.

مهم‌ترین مولفه‌ی جذاب بلک فرایدی برای مشتریان و خریداران، تخفیف بلک فرایدی و حراج‌های قابل توجه روی بسیاری از اجناس است. این تخفیف‌ها توجه بسیاری از مشتریان را به سمت بازارهای آنلاین و آفلاین جلب می‌کنند و تعداد زیادی از افراد به سوی این بازارها هجوم می‌برند.

کندوهاست در بلک فرایدی

کندوهاست نیز در این روز تخفیف های باورنکردنی برای کاربران عزیز آماده کرده است .

مشاهده صفحه BlackFriday در کندوهاست : https://kandohost.com/bf2021

توجه : تعداد و مدت این جشنواره محدود می باشد و تا ۷۲ ساعت فعال خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*