خرید سرور مجازی با %۷۰ تخفیف و آفرهای ویژه رمضان

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۷ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

خرید سرور مجازی با %۷۰ تخفیف و

آفرهای ویژه %۵۰ سرور سالانه و چند ماهه و آفر ویژه %۶۰هاست

 

مژده : آفرهای ویژه خرید سرور مجازی و هاست کندوهاست شروع شد

 

آفر %۷۰ برای تمام پلن های سرور ماهانه

برای سفارش و اطلاعات بیشتر کلیک کنید:

سفارش سرور SATA

سفارش سرور SSD

 

آفر %۵۰برای سرورهای سالانه ،شش ماهه و سه ماهه

برای سفارش سرور سالانه ،شش ماهه و سه ماهه با پنجاه درصد تخفیف بر روی لینک های زیر کلیک کنید و در بالای دکمه سفارش سرور بر روی منوی زرد رنگ که عبارت طرح ویژه کندوهاست نوشته شده کلیک نموده و سفارش خود را انجام دهید.

کد تخفیف :  ramazan-vps-50

سفارش سرور SATA

سفارش سرور SSD

 

آفر %۶۰ برای تمام پلن های هاست سالانه و ماهانه

برای سفارش و اطلاعات بیشتر کلیک کنید:

سفارش هاست شخصی

سفارش هاست تجاری

سفارش هاست پر بازدید

هاست حجیم بک آپ 

 

خرید سرور مجازی

اگر تجربه خرید سرور مجازی و خرید هاست را از کندوهاست ندارید شما را به خواندن مطالب زیر در مورد سرویس های کندوهاست و محل دیتاسنتر و .. دعوت می کنیم.

سرور های کندوهاست از دیتاسنتر معتبر OVH و از دو لوکیشن کانادا و فرانسه (به انتخاب مشتری) ارائه می شوند.همچنین سرور SSD نیز از دیتاسنتر OVH فرانسه ارائه می گردد. دیتاسنتر OVH یکی از پایدارترین دیتاسنترهای دنیا از نظر کیفیت و امنیت می باشد . تمام سرور ها دارای ۱۰ گیگ فضای بک آپ رایگان بوده و کنترل پنل کاملا حرفه ای به کاربران ارائه می شود که می توانند عملیاتی نظیر ریبوت،نصب مجدد و یا تعویض سیستم عامل،نصب انواع سیستم های دلخواه لینوکس و ویندوز،تغییر رمز سرور ، اتصال از طریق VNC به سرور ، نصب کنترل پنل های دلخواه با یک کلیک بر روی سرور ، درخواست مانت فایل ایزو و عملیات دیگر را بر روی سرور خود انجام دهند . تحویل سرور بعد از سفارش اتوماتیک و آنی است و بعد از انجام سفارش ،ایمیل حاوی اطلاعات ورود به سرور به مشتریان ارسال می گردد. امکان تست سرور قبل از سفارش نیز وجود دارد و می توانید از صفحه اصلی با کلیک بر روی سرور تست رایگان ، سفارش خود را انجام دهید .

سفارش سرور تست رایگان

در صورت بروز هر گونه اشکال و یا سوال در مورد سرور ، می توانید تیکت ارسال نمایید تا توسط پشتیبانی در کمترین زمان بررسی و پاسخ داده شود.

 

خرید هاست

هاست های ارائه شده نیز از دیتاسنتر معروف و معتبر جهان OVH بوده و مهمترین ویژگی هاست کندوهاست هارد SSD می باشد . که باعث سریع شدن چند برابری صفحات وب می شود.تمام پلن های هاست ارائه شده توسط کندوهاست از نوع SSD بوده و با قیمت پایین و قیمت هاست معمولی به مشتری ارائه می شوند که یک خدمت ویژه به مشتریان عزیز و کاربران جدید کندوهاست محسوب می شود. کنترل پنل هاست ، دایرکت ادمین می باشد و هاست نیز مانند سرور مجهز به کنترل پنل پیشرفته مخصوص کاربر می باشد و کاربران می توانند عملیاتی نظیر تغییر ورژن PHP متناسب با اسکریپت و برنامه خود ، تنظیم ماژول های PHP، نصب سیستم مدیریت محتوای دلخواه،بک آپ گیری سریع ، تغییر رمز هاست و عملیات دیگر را به راحتی انجام دهند. همچنین بک آپ های منظم هفتگی و ماهانه هاست نگهداری می شود و در صورت درخواست کاربر بک آپ سایت بر روی هاست برگردانده می شود.و یک ویژگی مهم دیگر هاست ،ssl معتبر و رایگان است که به درخواست کاربر بر روی سایت نصب خواهد شد.

 

امیدواریم از سرویس های کندوهاست استفاده نموده و از خدمات و کیفیت محصولات لذت ببرید.

 

با آرزوی قبولی طاعات و لحظه های خوش

تیم مدیریت و توسعه کندوهاست

لینک کوتاه مطلب :

۱ دیدگاه

  1. سلام . یه کمی قیمت سرورها بالاست

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*