هاست ssd-مژده به کاربران هاست کندوهاست

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۷ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

مژده به کاربران هاست کندوهاست – هاست ssd

تمامی سایتهایی که بر روی سرور هاستینگ کندوهاست میزبانی می شوند به صورت رایگان به هاست ssd انتقال داده شده است و این یعنی افزایش سرعت سایت شما به میزان حداقل سه برابر .

این امر در راستای بهبود خدمات هاستینگ به مشتریان گرامی کندوهاست صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در جلب رضایت شما موفق باشیم.

هاست ssd چیست و چرا مهم است؟

برای وب سایت های تجاری زمان لود فاکتور بسیار مهمی است . وب سایت کند باعث فروش کمتر می شود ، مشتری ها ناامید شده و سبد خرید خود و یا به طور کلی سایت را ترک می کنند. ممکن است فکر کنید ۴ ثانیه زمان لود معقولی است اما در این حالت هم ۲۵ درصد مشتریان بالقوه تان را از دست داده اید.(براساس آمار kissmetrics )
با سرعت و عملکرد فوق العاده درایوهای SSD می توانید در کسب و کار خود بدرخشید.
حتی اگر چیزی نفروشید ، ارائه صفحات سریعتر قابلیت استفاده کلی از سایت شما را بالا می برد. این به این معنی است که تعامل بیشتر، تعداد بازدید صفحات بیشتر و درآمد حاصل از تبلیغات بیشتری خواهید داشت.

درایوهای SSD از حافظه غیر فرار برای ذخیره کردن اطلاعات استفاده می کنند. بر خلاف حافظه فرار عادی (RAM). این نکته به این معنی است که هنگامی که برق قطع می شود داده ها از بین نمی روند. درایوهای معمولی برای بازیابی داده ها نیاز به گردش حول صفحه خود دارند تا مکان داده را قبل از اینکه خوانده یا تغییر داده شود بیابند . در حالی که درایو SSD با این مشکل روبه رو نیست بنابراین جستجو ( زمانی که برای یافتن اطلاعات شما بر روی درایو صرف می شود) به میزان قابل توجهی سریعتر انجام می شود.

مزایای هاست SSD

بازیابی اطلاعات ۳۰۰% سریعتر
ارتقاء سرعت لود وب سایت
بهبود آپتایم
از عهده برآمدن ترافیک بالا

 

سفارش هاست ssd با قیمت هاست معمولی

اگر هنوز هاستی از کندوهاست خریداری نکرده اید نگران نباشید می توانید از همین حالا اقدام به خرید هاست ssd نمایید و نیازی نیست مبلغ هاست ssd که گرانتر از هاست معمولی است را پرداخت کنید . شما با پرداخت مبلغ هاست معمولی صاحب هاست ssd با مزایای فوق العاده خواهید شد.

برای سفارش به سایت کندوهاست مراجعه نمایید.

نکته : تمامی پلن های هاست ارائه شده توسط کندوهاست بر روی هاست ssd قرار دارد.

 

کندوهاست

پیشرو در ارائه سرور مجازی و هاست

لینک کوتاه مطلب :

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*