جستجوی صوتی در وردپرس

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۹ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

امکان جستجوی صوتی در وردپرس

اکثرا فرم های کلیشه ای و تکراری در سایت ها دیده ایم که امکان جستجو را در سایت به ما میدهند ، ولی تا بحال به این فکر نکرده ایم که چگونه می توانیم یک جست و جوی متفاوت را در سایت تجربه کنیم. با ما همراه باشید.

معمولا در زمان ایجاد یک وبسایت همیشه مایل به قرار دادن یک موتور جستجو هستیم تا کاربران سایت در صورت لزوم از آن استفاده کنند و مطلب مورد نظر خود را بیابند. حال امروز تصمیم دارم نوع راحت تر و هوشمند تری از جستجو را به شما معرفی کنم.در این مقاله قصد داریم امکان جستجوی صوتی در وردپرس را برای شما معرفی کنیم
اگر شما از گوشی های هوشمند و یا تبلت استفاده می کنید حتما با جستجوی صوتی آشنایی دارید که سرشناس ترین آن موتور جستجوی صوتی گوگل هست. دقیقا ما هم میخواهیم چنین موتور جستجویی را برای وبسایت وردپرسی خودمان ایجاد کنیم.

جستجوی صوتی در وردپرس

جستجوی صوتی در وردپرس

افزونه ی Voice search

این افزونه به ما امکان ایجاد جستجوی صوتی وردپرس را خواهد داد. ابتدا افزونه را دانلود و نصب خواهیم کرد و سپس آن را فعال می نماییم. این افزونه تنظیمات و یا باکس خاصی ندارد و تنها چیزی که به آن احتیاج دارید این است که به بخش نمایش>>ابزارک ها مراجعه نمایید!
در بخش ابزارک ها کافیست ابزارک جستجو را به بخشی از سایت که میخواهید موتور جستجوی صوتی شما قرار گیرد، بگذارید.

 

جستجوی صوتی در وردپرس

جستجوی صوتی در وردپرس

با افزودن موتور جستجو، در سایت وردپرسی شما موتور جستجوی صوتی ایجاد خواهد شد! به همین سادگی و هیچ احتیاجی هم به موارد اضافه ندارد.

 

جستجوی صوتی در وردپرس

جستجوی صوتی در وردپرس

این افزونه ی جالب امکان صوتی بودن را به سایت های وردپرسی خواهد داد و مسلما سرعت بیشتری در امر جستجو ایجاد میکند بعلاوه برای افرادی که دچار معلولیت های جسمانی هستند و امکان تایپ کردن ندارند فوق العاده است.

موفق باشید

 

منبع

لینک کوتاه مطلب :

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*