گواهینامه ssl رایگان و معتبر – سرویس معتبر و جدید برای صاحبان سایت

اطلاعیه خودکار این مقاله ؛ این پست در ۷ سال پیش نوشته و منتشر شده است و اکنون شاید قوانین و ابزار ها تغییر پیدا کرده باشد. اگر میدانید این نوشته هنوز به کارتان می آید ،به خواندن ادامه دهید.

گواهینامه ssl معتبر و رایگان –سرویس جدید کندوهاست برای صاحبان سایت همراه با نصب رایگان

با سلام خدمت مشتریان گرامی سایت کندوهاست؛
در سرویس جدید کندوهاست که ویژه دارندگان هاست و صاحبان سایت می باشد ، می توانید بصورت رایگان سایت خود را به وسیله گواهینامه ssl امن و معتبر نمایید . گواهینامه ssl مزایای بی شماری برای سایت شما دارد که در ادامه این مقاله به آن پرداخته خواهد شد.

شما می توانید با سفارش هاست سالانه ، سایت خود را  بصورت رایگان مجهز به گواهینامه معتبر ssl نمایید. کانفیگ و تمام کارهای نصب به صورت رایگان برای شما انجام خواهد گرفت.

—————————————————————————————–

توجه داشته باشید که گواهینامه ssl ارائه شده کاملا معتبر بوده و از مرکز معتبر اروپایی ارائه داده می شود و ارزان بودن آن دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست . همانگونه که می دانید گواهینامه های ssl معتبر امروزه با قیمت های بسیار بالا ارائه داده می شوند و در این گواهینامه نیز به دلیل قبول اسپانسرینگ نرم افزاری از سوی شرکت ارائه دهنده به این قیمت مناسب ارائه داده می شود که بهینه شده برای کنترل پنل دایرکت ادمین هاست می باشد و پیشنهاد ما به شما سفارش حتمی گواهینامه ssl و این محصول ویژه است چرا که ممکن است در آینده با تغییر سیاست کاری دیگر با این قیمت ارزان ارائه نگردد. بنابراین ما نیزسفارش این سرویس را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم تا بتوانند از مزایای فوق العاده گواهینامه ssl برای سایت خود بهره مند شوند.
برای سفارش می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

اگر هم اکنون هاست فعال دارید ، میتوانید به عنوان Addons سرویس SSL را روی هاست خود فعال کنید : کلیک کنید

اگر هاست ندارید و میخواهید هاست به همراه SSL تهیه نمایید ، در قسمت سفارش میتوانید  سرویس SSL را نیز انتخاب نمایید تا روی هاست جدید شما اعمال شود. سفارش هاست

—————————————————————————————–

توجه:

  • گواهینامه ssl به صورت رایگان روی سایت شما نصب شده و تحویل داده خواهد شد.
  • گواهینامه ssl برای دامنه های ir و تمامی دامنه های بین المللی قابل ارائه می باشد.

در ادامه به معرفی و مروراجمالی مزایای گواهینامه ssl خواهیم پرداخت.

—————————————————————————————–

گواهینامه ssl چیست؟

SSL مخفف (Secure Sockets Layer) میباشد و فضایی امن بین مشتری و سرور به وجود می آورد.گواهینامه ssl نوعی ضمانت نامه است که در صورت استفاده از SSL به شما اعطا میشود که منجر میشود در قسمت آدرس قبل از http قسمت سبز رنکی را مشاهده کنید که نشانگر فعال بودن تنظیمات SSL شماست.میلیون ها کاربر همه روزه از اینترنت و سایت های گوناگون استفاده می کنند ومطمئننا وب گردی در فضای امن برای هر کاربری دلچسب است پس شما هم با خرید گواهینامه ssl این فضای امن رابرای خود ایجاد کنید

مزایای گواهینامه ssl چیست؟

  • محافظت از اطلاعات شما: sslبا کدگزاری کردن داده های شما اطلاعاتتان را از دست افراد متخلف و سودجو محفوظ نگه داشته به طوری که فقط سرور مورد نظر که قصد ارسال اطلاعات برایش را دارید توانایی مشاهده ی داده هایتان را دارد.

 

  • تاثیر زیاد در SEO : گوگل می خواهد که کاربرانش را به سمت سایت های امن هدایت کند.بنابراین سایت هایی که از گواهینامه SSL استفاده می کنند رتبه بهتری را نسبت به سایت هایی که این گواهینامه را ندارند در صفحات گوگل به دست می آورند. البته بدیهی است که در کنار استفاده از این گواهینامه می بایست تولید محتوای سایت نیز بخوبی صورت بگیرد.

 

  • اعتماد سازی و فروش بیشتر : نوار سبز رنگ مشاهده شده بر روی آدرس سایت شما ، حاکی از این است که سایت شما مجهز به گواهینامه SSL می باشد و این امر اعتماد کاربران را به فعالیت در سایت شما بیشتر جلب کرده و در نهایت منجر به فروش بیشتر محصول سایت شما می شود.
    حرفه ای به نظر آمدن: با وجود این گواهینامه در سایت شما ، کاربران بابت ایمن بودن اطلاعات خود نگرانی نخواهند داشت و هر چقدر گواهینامه سایت از شرکت های معتبر ارائه شود مدیریت و ساماندهی سایت در نظر آنها کامل و حرفه ای به نظر خواهد رسید.

 

  • حرفه ای به نظر آمدن: با وجود این گواهینامه در سایت شما ، کاربران بابت ایمن بودن اطلاعات خود نگرانی نخواهند داشت و هر چقدر گواهینامه سایت از شرکت های معتبر ارائه شود مدیریت و ساماندهی سایت در نظر آنها کامل و حرفه ای به نظر خواهد رسید.

 

امیدواریم با سفارش این سرویس بتوانید اعتبار و فروش سایت خود را بهبود بخشیده و موفقیت سایت خود را شاهد باشید.

 

منابع کمکی ۱ و ۲

مترجم : آرزو رنجبرپور

 

لینک کوتاه مطلب :

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*